i don't want to!

Idag har jag utveckling samtal!
Jag vill inte gå jag vill hem och sova och plugga engelska till ett prov ja vet att ja kommer faila!!! :o :(( 
men jag pallar inte pallar inte!!! 
FML
sitter på en seg no lektion och väntar tills jag får äta!! 
plågar mig själv med att sitta och kolla på mat på google! 
heregud har alldrig varit hungrigare!!!
och det är ingen bra mat i bamba heller! :o 
Jävlar vilken klag inlägg men nöj er! hihi
tränings värk i hela kroppen med! 
någon som kanske kan massera? ;)
och min läpp är svulllen av att en kines slog på den! :o
jaja! 
det börjar gå ner i svullnad nu!! 
DETTA är en riktig Piss dag!! hehe... om någon har lust kan ni sms mig eller chatta med mig så jag blir på bättre humör..! 
puss puss

Kommentarer
Postat av: Camilla<3

HAHAHAAHHA KINES :D

2011-03-17 @ 22:55:08
URL: http://caamillaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0