var är sommaren när jag behöver den som mest!

hur mycket saknar man inte den kännslan av att vakna upp med solstrålarna möter mitt ansikte prick 12 .. 
ja vaknar upp.. stiger ut på altanen och går in i de stora huset och gör frukost sen går ja ut i solen och sitter och njuter!
efter springer ja in i min stuga tar på mig kläder (sommar --kläning)
tar miin mobil telefon springer ut hoppar i flippfloppen.. och hoppar på cyckeln och cycklar iväg till vassbäck och träffar kompisarna!! 
hänger på stranden hela dagen.. tills vi ska dra hem och äta ! 
sen drar vi in till centrum med killarna och köper glass! 
ofc åsas glass cafe! 
sen påväg hem köpa godis till kvällen! 
åka till planen och köra fotboll eller bränboll ..
sen hoppa i badet! 
efter det åker vi hem till någon av oss och spelar kort tills en film startar på tv och kollar på filmen.. efter hänger vi och pratar till sent på kvällen!! 
och sen en promenad hem!
VILL tbx till natt himlen bårde på stranden och på altenen och på den andra altanen hos vera!! 

hela natten under stjärnorna med er! 
Love youu beesstiisar!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0