MEN ÅHHHH

hade skrivit för sörsta gången en bra text som handla om min sommar och allt såå.. men istäälleet för att trycka på publiera tryckte jag på logga ut.. hur kan man fåå såå fel !
men som jag hade med i den andra texten var att 
igår var det klassens dag . vi skulle åka till askim.. så vägen ditt blev lite knas för mig .. jag hade snackat med daniel dagen innan och han sa att jag skulle ta spårvagnen til kärringberget .. Men jag hade visst hört fel ;s 
så jag tg spårvagen in mot stan istället .. och soom tur var gick 91 precis då .. 
så jag hoppa på den och möttes av en förvirrad filippa som hoppade på bussen .. 
"sara du brukar väll hoppa på bussen vid dig?"
HAHAH
men sen var jag på rätt väg! 
men vi åkte till askim badet först .. och märkte hur mkt det blåste och alla låg bara i hög och försökte värma sig! 
så då kom läraren ebba på att hon inte bodde så långt ifrån .. så vi åkte hem till henne och käkade glass och sånt där ! 
hon bodde nära vattnet så man kunnde bara gå och bada ,,, 
men jag badade inte.. medans alla badade låg jag och filippa i frökens fatboy och solade.. hur lyckat böev inte det tillslut! 
hihi 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0