deep shit on my mind!

Vill bara inte tänka på han.. han den idioten som inte kunde fatta att jag hade flamande kärlek för!
mitt hjärta brann för honom. Om han hade sagt åt mig att hoppa från en bro tillsammans med honom, skulle jag ha gjort det!


och det var exakt så det kändes ..

Fast ni vet hur det är på sommrana när man säger till sin kompisar att man ska hoppa i och doppa sig!
men man innser inte föräns det är försent att kompisen står kvar på bryggan medans ens kropp fylls av den iskalla känslan av vattnet som snabbt omger ens kropp! 

exakt så känns det.. att han lovade massade saker han inte kunde hålla.. 
han höll mig i handen och vi skulle hoppa tillsammans, men när jag tog satts och släpte mitt fotfäste från bryggan.. 
så släppte han min hand.. 
den iskalla känslan i kroppen byttes ut mot en ensam känsla.. istället för en mjuklandning tillsammans känndes det som allt vattnet hade försvunnit. istället för en landning på fötterna så man bara kunde gå vidare.. 
landade jag hårt och mitt hjärta krossades. du tog bitar från den.. bara för du kunde!

Kommentarer
Postat av: verrrrrrr

<3

2011-12-16 @ 14:23:41
Postat av: Sofie

rysningar....

2011-12-16 @ 23:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0