aligator dagen!

Vi åkte en stund ut till verkligen ingenstans!! "evegreen" sunkmark! gräs med vatten! :P
och fick höra en as läskig historia om att det var ett plan för 10 år sen som hade landat mitt i "träsket" och man har inte hittat någonting av flyget! det bara försvann! det ända man hade hittat var en resväska!!
hemsktt!!! tänk alla mäännsikor som var på planet!!
men det var inte det vi kom ut ditt för att kolla på!! utan vi kom ditt för att kolla på aligatorer..
vi åkte ut med fan-båtar som jag kallade dem för!!
dem var as balla och roliga att åka med!
vi såg olika fåglar!! och en aligator, och en ödla som såg ut som en påse..! hahaha! 
bad för mig själv att vi inte skulle stöta på och se en orm.. för då skulle hon som körde "kört närmare" och jag som satt längst ut kännde mig lite träffad hahah, men som tur var kom det ingen orm! utan bara små söta fåglar som jag fick mata!!
sen efter det fanns det en show som vi kollade på när det va en kille som brottades med en aligator!
fast vi satte oss i bilen och åkte och hämtade upp mat!! SJUKT got var det !! det var kyklng och massor av olika riser man fick välja mellan! och så fanns det massor av såser man kunnde välja och vraka mellan !! jätte gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0