Vad kan rädda dagen nu?

Dagen började med att jag vaknade helt trött och slut körd .. Har inte kunnat sova någoting alls under natten.. 
kunnde inte hitta något alls att ha på mig.. tills jag hittade ett par svarta jeans (Svart var ett måste för den praktikplatsen) Och en svart tröja! 
sen när jag hade blivit klar med allt och såg att bussen gick om 10 min ! 
så tog jag på mig skorna och då Sprack hela byxan hela skrevet ... Mina favvo jeans.. FML!
då visste jag verkligen inte vad jag skulle ha på mig .. 
sen tog jag ett par svarta legins men dem hade också hål i seej exakt på samma ställe.. 
så då ringe jag josefin och frågade om hon hade ett par svarta jeans.. men nej det hade hon inte ..
och sen ringde jag min sysster och hon hade sina på sig.
men såå hittade jag ett par legins i tvätten som jag tog.. 
sen märkte jag att bussen gick om en min .. 
så när jag kom till korsningen såg jag att bussen kom .. så jag fick springa till bussen .. och en tjej som inte har fått i sig frukost är det inte en lätt utmaning! 
men sen går det som det går och vi kommer till SoHo .. 
där dem säger vad vi ska göra .. och en timma går .. 
sen frågar dem ifall dem kan få snacka med mig , jonas och josefin ! 
och då säger dem att vi inte hade lapp.. blabla.. men det var något konstigt som hade blivit fel .. 
så dem skickar iväg oss! 
så vi åker till skolan för att prata med hon som har hand om praktik sakerna .. 
Och SoHo kunnde kanske knöka in två ! 
så nu är det bestämmt ... 
Jag åker till oskarshamn ikväll eller imorgon!
för att praoa i min farmors affär !!
Men sen ska alla vi tbx till skolan ! kulkul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0