10 sanningar!

1. Jag ska vara tomte iår !
2. jag var kär i en kille i 4år ... fast han visste inte om det !
3. jag gilllar inte att åka skidor!
4. jag kan bli sur på människor som inte har gjort något, för att dem liknar någon jag hatar!
5. jag ÄLSKAR star wars! vet inte hur många gånger jag har sett alla episoder om och om igen!!
6. jag kan inte vara tsm med någon om jag inte gillar hundra procent.. då freakr jag ut ! ;p
7. jag bryr mig inte om status!
8. jag har den konstigaste musiksmaken ! typ ingen alls !
9. jag har den konstigaste humorn!
10. ibland känner jag mig sjuk ensam!

Kommentarer
Postat av: Linnea

i think i know who the guy is ;)...

2011-11-29 @ 23:46:08
URL: http://linneabryngnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0