Dag 15 – Något som är väldigt viktigt för mig

Sommaren är väldigt viktigt för mig! 
om sommaren inte skulle finnas .. skulle jag gå och vara deprimerad hela tiden på året typ! 
Kan bli så sjuktskoltrött! men sommarlover räddar en liksom för stunden!
Släkten är väldigt viktig del av mig! Man kan skratta med alla! vi har väldigt kul på våra släkt middagar och jul och stuff like that! Jag är verkligen en familj figur! Kommer defentivt ha många barn när jag blir stor och verkligen ha en mys familj .. får man hoppas!
Simba min gosse, varje gång jag är ledsen kommer han och ger en uppmärksamhet och får en på bra humör! 
det stämmer vekligen att hunden är människans bästa vän! kanske för att jusst han inte kan snacka bakom ryggen eller så, men han finns där. och jag vet inte vad jag skulle göra utan han!
Mobilen är faktis viktig för mig med! just nu har jag en sony ericsson i ed hardy! vill faktist vara som alla andra nu och önska mig en iphone.. hehe! Men den är alltid bra att ha, Min mobil har hjälp mig genom massor av pinnsama stunder! bara att kolla ner på skärmen oh så känner man sig bättre! 
eller om man går åt fel håll och kommer på det under tiden man går och så låssas man att man fick ett sms och så vänder man! (y)
Vänner är en hel bunt med goa & sköna typer! Jag tänker verkligen inte sitta här och rabbla alla tyvär för asså jag har minne som en guld fisk såå jag kommer glömma... (hoppas inte det låter som jag tror min med att jag har många vänner ...)
Mitt land ställe är bara den bästa stället att vara på jorden! Där har jag allt från bästa vänner till havet bara några meter från mitt hus! Det är där jag spenderar mina sommrar! komma bort från gbg kaoset!
det ligger i Åsa,, så det är inte så långt ändå från gbg ifall man måste åka in en snabbis till gbg så tar en bilresa bara 45 min!

Kommentarer
Postat av: Sofie

<333

2011-12-07 @ 22:02:20
Postat av: Sofie

<333

2011-12-07 @ 22:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0