here min skapare !

jag har gått ner i vikt... Man ser det inte ... det var därför det kom som en chock fööör mej ! ;o 
men att det var ganska många kilo med ... :O
asså johnny .. blablavla,, WTF!!?!?!?
Jag har ju ätit som fettot i matriket jag är ! 
asså vissa (som kissie) skulle ju bli meha dunder glad över att gå ner i vikt ... men jag .. men jag ! 
är inte det nu .. för jag vill inte vara sååååå small så att man ser small small ut ! 
om ni fattar ! 
jag vill ha lite kurves i miig ! 
om dem försvinner går jag på macdonals möllan ! ... serriii ... 
nej men jag får inte sporta sååå mkt nu ... pågrund av sjukdomen ! 
såå jag kommer säkert få tbx dem kilorna snabbt igen ! hihi :D 
men min koondis kan man säga hejdå till! ..
jajaj .. nu ska jag fixa mej tills imon .. håll tummarna att jag inte blir sjuk imon <3
Pusspuss
(detta är inte jag på bilden !!!!!!! ) 
tur som faan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0