söndag !

Vaknade upp och käkade den grymaste fruksosten ever! haha jag är ganska stolt över att jag orkade fixa allt! 
men sen drog jag med familjen till Ikea där jag köpte lite saker till mitt rum! jag älskade värkligen när en i min släkt sa att hon kännde att det var USA kännsla i mitt rum! OCH jag bara " YEEES jag lyckades" !!! :D :D 
men jag köpte in doft ljus och matta! (y) 
men sen efter drog jag ,victoria och julia till bio och kollade på min låtsas fru!
filmen var bra fast man spådde liksom vad som skulle hända :P 
och efter medans julia och victoria var på toa, satte jag mig brevid en hyffsad snygg kille som jag började snacka med.. men senare upptäckte hade en tjej..!  typiskt! men men ! nu är jag hemma och kollar på en till film och myser!
Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0