Såå glad!

Heregud .. kan inte fatta.. allt .. bara .... är... såå ... underbart!! 
kan inte förstå någonting nu! 
men skit i det!
jag mår suveränt! Helt brilijant !
toppen i knoppen! Har träningsverk i kinderna!!
gud vad jag ska ta vara på denna glädjen!
Känns som detta inte kommer att bli den goaste veckan ..
men denna söndagen gjorde såå att jag ppaallaa.. !
ÅHHHH..!!
nej men nu ska jag sova med ett leende på läpparna.. som jag inte har gjort på en hel vecka ..
usscch vilken jobbig vecka detta har varit.. hjärtkross, bråk, tårar och ilska.. Nu är allt lagt bakom mig!
såå skönt!
Om ni undrar vad som hände jusst idag .. får ni hänga kvar och läsa min blogg så kommer det komma fram !;;)
Taio Cruz – Telling The World - Radio Version

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0