nerbäddad i sängen ..

ner bäddad i sängen och hela mitt rum luktar super najs!
taggar inför en skoldag imon .. ahhhh .. det kan man tro på ja .. saningen är att jag inte sa sanningen däär !
jag taggar inte alls för skola imon !
jag vill ligga uppe och kolla på pretty little liars!! men jag behöver min skönhetsömn..
har ju haft kompisar som har sovit över här i helgen och har inte orkat lägga undan madrasen .. så jag la den under min vanliga madrass i sängen.. Jäklar vad högt jag sover nu .. och mjukt! 
prinssesan på ärtenn .. döööh!
aahh men ska sova nu.. lyssna lite mer på andreas wijk sen söva ! 
pusspuss

Kommentarer
Postat av: TA BORT LÖSEN!

TA BORT LÖSEN!

2011-09-11 @ 16:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0