Igår och idag.

Fredag:
Det var en normal skoldag förutom att vi tog spexfoto. som ni ser i inlägget nedanför.
sen när jag kom hem hav sov jag en stund och sen kom soffan och vi gick till hemköp och träffade robert!
sen till kungs och käka pizza. sen åkte vi hem till mig och kollade på film!
efter en stund kom clara och joina!
sen sov soffan hos mig! vi sov som stenar!
Lördag:
Soffan och jag vaknade och stack sedan till min mormor och käkade för mamma och pappa hade inte lämnat någon mat eller pengar hemma!
sen efter det stack jag hem och kollade på ett avsnitt av pretty little lies! hur grym serie som helst !
efter det gick jag ut för att möta andrea och vi gick hem till mej och bakade choklad bollar och flabba och gossipade lite !
efter en stund gick vi ut för att träffa olle och albin. och det slutade hemma hos mig igen ! där vi kollade på youtube klipp och skratta!
sen åkte dem hem.
och jag ville inte vara hemma ensam i ett mörkt hus.. så nu är Kines här och håller mig sällskap för natten! 

Det var det !
PUSSPUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0