Varför vill du stå med mig i regnet?

Haaaj, 
idag har det fan varit chill .. 
eller så var det att jag sov genom hela dagen..
somnade på rasten .. (y) bra att det inte va en lektion iallafall!
men sen efter skolan såå somnade jag framför tv och vaknade av att jag fick panik för jag ville verkligen inte vara försenad till träningen .. så jag kutade upp på mitt rum och byte om i racefart och fyllde vattenflaskan.. .
men sen märkte jag att det var en hel timma kvar till filippa skulle komma!
så sjukt ovärt så jag satte mej i soffan och kollade på gossip girl..
Sen var det träning och efter stod jag och elin i regnet och snackade.. 

ja det var det !
hahahahaha värsta ointresant kanske .. men såå har jag det i mitt livv... orkar inte skriva något intresant just nu!
vad händer på lovet ? nåågot spännade? !! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0