Dont let the bed bugs bite u !

Jag ska Läsa mina engelska verb som en godnatt saga nu och sova! .. sleep .. en sak jag verkligen behöver !! SOVA! 
har haft sånna verklighets baserade drömmar nuförtiden .. att det är sjukt ! känns som allt har hänt på riktigt!
men så har det inte det !
vissa gör mej bara såå depp att det inte var sant det som hände , men vissa var det verkligen skönt att det inte hände.. ni fattar, eller ? Just so weird.. 

1. drömmarna handlar nästan alltid om kärlek..
2. Vissa fall gör så att jag blir sur på vissa personer för att jag har inte fattat det i verkliheten men i drömmen visade det hur det egentligen är..!
3. en dröm som handlar om en as bra sak .. kan förstöra en hel dag!
4. varje gång det händer något bra under dagarna .. så nyper jag mej i armen .. eller väntar på att jag ska vakna!
men det gör jag inte ... så jag tror allt är en dröm nuförtiden ... !
Helt könstigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0