crazy dream!

Vaknade glad idag !
hade drömt verkligen hela natten om "mitt" bröllop och det var verkligen verklighetsbaserat! :o
man såg i minsta detalj vad jag hade på mig och vad mina brudtänor hade på dig !
filippa och martina var brudtärnor ! hehe , och den hade på sig rosa spetskläningar på sig med gladiator skor,, helt crazy mix !!!
men det såg ändå ganska coolt ut!
sen hoppade vi in i en vit limo och körde ,, (men random flög bilen)
sen kom vi fram till en fin strand och där var sånna där paradis tält som fladdrar i vinden !
det är blänkade stilla ute på havet bara några få vågor!
min undebara klädning som är en vanlig.. !
sen ståd jag i ett av tälten och fick en varm kännska i hela kroppen och så sa dem att det var dax.. och då vakna jag ! .. damn! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0