söndag !

Då var solsidan över :o

dagen började med konfa! 
satt igenom en gudtjänst och sen fika.. och sen chill hem ! 
har typ sagt till mig själv att sätta mig ner och plugga så jag inte får så mkt under veckan ! men aahhh a lyckades inte så bra med det ! :P 
satte mig mer framför datan eller tv:n !
men pluggade lite på min svenska bok ! härligt !
men sen försökte mammi att dra med mig på F&S .. men ja känner att jag har redan tränings verk i hela kroppen!
så jag hoppade det jusst idag! 
men annars är det checkt att bara springa över vägen om jag köper sånt kort ! ;) 
funderar starkt på det !
aja nu vill jag inte att detta ska bli ett sånt här låångtråkigt inlägg :P
har kollat på sista avsnitten att solsidan ! ovster! haha !
men nu ska jag mysa med min sis och kolla på wild child !!
och i den spelar ALEX PETTYFER! LOVE HIM ! ♥
Btw! 
BILJETER ÄR BOKADE TILL FILMEN 
im number four.. 
där han också spelar med i huvudrollen ! 
ha det nu ska jag ha en sköön kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0