Jag gillar att du säger vad du tycker,, Men det du säger att du tycker säger inte mycket

OHH, jag gilla rinte kemi jusst nu,, fattar ingenting! 
fast pappaii typ förklara om och om och om och om och om och om igen... FML! 
nej men om dagen pallar ja inte säga så mkt mer att har varit i skolan och tränat,,
sen typ failat med mina vita jeans! BIG FAIL! :s
MEn på vägen hem så fick ja typ ett stort sug på cocpops.. HUR ONYTIGT SOM HELST!
sp jag hoppade av vif hemköp och köpte det.. men sen när ja kom hem hade min syster gjort våfflor... och man ville inte se hur fet som helt.. så ja smög åt cocopops och sen åt jag våfflor,, 
jag har gjort en lite rolig sak... fast hur idiotiskt som helst.. 
" men det ingen ser man äter,, det äter man inte.."
Faan va dålig jag är!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0