Glöm inte frågestunden!

Frågestunden är tills imon! :)) 
så den kommer säkert upp imon också (lördag) .
Idag:
jag va först i skolan och chilla med gympa lektionen! 
sen fick vi typ chilla på skolan tills bussen skulle komma och sen åkta vi in till stan där vi skulle kolla på bio
(i rymden finns inga kännslor) tror jag den hete..!
sen åkte jag hem.. 
lite läskigt när emma hade gått av spårvagnen satt en kille och flörta med mig. (fast han var inte änns snygg :s )
HAAHAHA.. han såg typ ledsen ut när jag hoppa av spårvagnen ! 
men nu sitter jag och laddar för ikväll! 
då ska jag, A , J och V sticka och kolla på bio! 
NAJS! :D 
sen ska jag chilla hemma!



Kommentarer
Postat av: Anonym

min jacka!

2011-03-29 @ 10:43:26
Postat av: Anonym

har man frågat?

2011-03-29 @ 10:43:52
Postat av: Anonym

SVAR: NEJ!!

2011-03-29 @ 10:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0