Frågestund! SVAR!

 

 

 

vad är det värsta du skulle kunna tänkas råka ut för?

 

jag tror det är att bli utsatt för vilda ormar.. som attackerad en!

typ vara invirad i en annakonda.. Usch! :s

 

vem är din fruuuu?

min fru?
haha det är såklart den underbara Andrea!!

 

Hur får du sådan volym i håret? jag har alltid velat ha det.. snälla tipsa mig om dina bästa hårprodukter!

haha, riktigt seriöst.. det vanliga ;)

 

 

Har du pojkvänn?

Nej det har jag inte ! jag är singel! ;-)

 

har du nånsin haft en crush på lukas arnevall?

nej det har jag inte haft.,,

 

Är Victoria Bolin bäst?

Om hon är!

Är Victoria Bolin rolig?

typ samma humor som mig så JA!

Är Victoria Bolin snyggast på hela skolan?

Ahhh, eller efter mig såklart ;))

Är Victoria Bolin din idol?

Om hon är ! :D

Är Victoria Bolin din förebild?

JA :$

Är du kär i din hund?

kär i att han är så gulig ja!

Tänker du verkligen berätta för Jonas Lotzman hur man får bra volym i håret?

haha nääää!

 

 

Ditt favorit klädesplagg?

Min sommarklänning! daah! ;)

Om du skulle beskriva din stil hur skulle den då vara?

lite tuff känsla tror ja ! älskar shorts med ett coolt linne till!
ett lite säckigt linne med typ bikini under!

om jag skulle var en fågel och bajsa på dej skulle du bli arg då?

HAHAHAHA CAMILLA? ja jag skulle bli sur på dig sötnos!

Kan inte du videoblogga? ;p

haha, hur skulle det bli , hehe... nej men om jag får säga en sak.. ja vet inte hur man lägger ut videosar på bloggen..! men jag får se !

och kan inte du ha nån tävling nångång? :D

Ja, absolut kan jag ha det!

ville bara säga att jag älskar dig mer än allt och att jag saknar dig. så snälla (står på knä) gift dig med mig? :$$ <3

förlåt men jag är redan gift!
men vi kan ta detta lite mer off the blogg :*

Den första och sista frågan lyder såhäääär... Om du skulle få ärva en turbotoalettstolsstädare av mig, skulle du ta emot det då?

JJJAAA jag skulle ta emot den ja!! daaaahhhH! :D

Gillar du någon nu?

Njaaa, nej ja tror inte det!

vem är din idol?

många.. mike posner, bruno mars, Keisha! osv

vad önskar du i killar?

rolig humor, shysst, Och någon som förstår min dåliga humor!

hur vill du att din framtid ska se ut?

vet inte :s Ljus! (?) kanske..! haha nej men jag vill bli rik med en underbar familj såklart!

säg den snyggaste killen som är känd?!

ALEX PETTYFER!

Vem tycker du klär dig snyggast av kända personer?

jag diggar beyonce stil! och teresa palmer i im number four!

senste filmen du såg?
im number four! :D
FINNS FLER FRÅGOR MEN DEM FINNS PÅ EN ANNAN DATA FÖR JA FICK DEM PÅ FACEBOOK! 
SÅ DEM KOMMER UT NÅGON GÅNG I VECKAN!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Helt ärligt så känner jag mig lite smått förolämpad här.. först skriver du att jag har bäst humor för att jag har samma humor som dig, och sen skriver du att det är viktigt med en kille som fattar din DÅLIGA humor. MENAR DU ALLTSÅ ATT DU TYCKER ATT JAG HAR DÅLIG HUMOR?!

2011-04-02 @ 23:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0