Im gonna marry the night!

Såå sinnes goo helg!
blev bara såå sjukt trött nu!
midsommar:
var jag i Åsa .. vem sa att åsa inte kunde leverera den bästa midsommaren ..!?!?!?!?
dem  som sa det hade jävligt fel..
alt="" />goa människor! fast i början var det o-go musik! men det blev bättre!
gos i kylan ;)
men dagen var det lunch hos mig. med sysslingar och sen var de middag hos kusinerna och sen stack vi till midsommarfesten .. det roliga med den är att när man minglar runt lite så märker man att nästa inga är från Åsa .. det är bara från varberg och kungsbacka och i vårt fall träffa vi två killar som va från borås.. men dem var typ läskiga så jag stack och sluta med att jag fick hänga med ludde hela kvällen , men det var mysigt det med att snacka (y)
sen var alla trötta dagen efter och det var lite blåsigt så vi kollade på en film och sen satt vi och snacka hela kvällen!
efter på söndagen .. eller idag (((helt dag villd)))
skulle man dra hem .. så man träffade S och sen var man tvungen att packa!
Lady Gaga – Marry The Night
mina fina sysslingar och min kusin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0