Gamla goingar!

Melanie Fiona – Monday Morning
baby i still need ya
but if you stay ill leave ya
cause i gotta get away
and if i ever see ya
my heart is gonna bleed
but im leaving either way
V V Brown – Shark In The Water
I wouldn’t cause you any harm, I just want you in my arms
I can’t help, I can’t help myself
baby, there’s a shark in the water

hörde den för fösta gången förra året i paris ..
satt på en resturang och spela kort med alla ungdomar som var med! 
och så kom den låten på ... och jag blev helt fast .. den var awsoommmmeee!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad kul med den responsen! :D Kan säga att de flesta var mer "hur kan du missa nåt sånt för en vanlig biokväll?!" när jag berättade att jag inte ville gå..



Nej, det enda jag missade var väl att få se min fina pojkvän i smoking (vi går på samma skola så han gick på balen) men annars ångrar jag inget :) Det var lite att jag ville gå emot den här hetsen som varit kring alla kostnader och grejer.

2011-06-08 @ 09:44:20
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0