Varför vill du stå med mig i regnet?

Jaaaaa, jag är död just nu!
det är sommar!!
men fucking att alla ska ha sommar jobb!
depp på det !..
men jag hittar alltid någon nere av alla goa människor i Åsa!:P
now i gonna sleep!
! helt crazy! 
eller först film, sen sove!
jaaa! 
im a clever as!
Nej men först ska jag bara skriva vad jag har gjort! 
jag har nämligen nyss kommit hem från båstad !
världens mysigaste, trevligaste stad (efter Åsa och..maybe... gbg)
nej men stiliga killar och skön stäming! (snygga killar då har jag räknat bort alla bratar! OCH JA det finns andra killar där med) 
men njöt hela dagen av tennis och sen va jag i stan lite !
har tyvär inga bilder! 
men vi såg röbin söderling!
och en helt underbar kille som spelade . (min nya chrusch)
han på bilden,, ja!
men gratis saker fanns!
sprang direkt till sofias mode montage och fick en goodiebag!
som det fanns smink, schampoo, nagelack, tidningar i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0