wondering if i ever cross your mind the way you cross my mind all the time!

Du var en sådan stor del av mej ..
men nu är du borta!
du gjorde min dag varje gång jag snackade med dig!
är det jag som gjorde nått?
var det något fel på mig?
Snälla berätta vad var det jag gjorde fel! 
allt jag vill ha dig som är en vän nu!
inget annat.. inget annat !! 
VERKLIGEN INGET ANNAT!
behööver dej bara nu!
läser våran gamla konversation!
heregud... jag är ett vrak .. förlåt för de senaste jag sa.. 
det kom bara ut.. jag fick panik! 
trodde fel !
förlåt förlåååååååååååååååt... 

vet att det är fjompigt att skriva det på min blogg.. men men om jag har tur kanske du någon dag får för dej att gå in här och läsa .. för du har verkligen inte nått att göra ..
för du vill verkligen inte svara mej mer ... 

tiden går.. och jag vill bara inte att du ska glömma bort mej!
Okej ja får väll följa allas råd .. med att tiden läker alla sår ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0