when i look into your eyes its over!

Nadia Ali, Starkillers & Alex Kenji – Pressure - Alesso Edit
Om en vecka är jag på min andra skoldag... im feel sick.. :( 
nej men jag skoja bara ! 
skola ,, gud vad sköj! 
(ironiskt) 
nej fyyyy sara .. TAGGA MER!!!
nej usch jag kan inte tagga skolan ! 
jo det kan man !!!
eller kan man inte det? ;s
det är ju ändå "sommarskola" 
det har ju sommar i sej !! 
såå då måste det vara bra ... 
fast så har det skola efter .. 
så det är något negativt i slutet ! 
men sommar.. vinner över skola .. 
gör det nu med? 
eller dödar skola sommar? 
Ja, men det kanske det göör ! 
O.M.G ... jag är ju liksom en sommar brutta .. kommer skolan döda mej då me? 


de är vad som går igenom min skalle nu i veckan!! 
men jag får ge mej ! 
hihihihi
på fredag kommer andrea hit till mitt Åsa ! <3  yäääy !
kan knappt bärga mej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0