100 saker om mej ... Har man tråkigt eller inte !;)

01. Fullständigt namn: Åsa Sara Hammarqvist , fast Åsa kommer först är sara mitt namn! 
02. Ålder: 15 levda år!
03. Vart bor du: Göteborg och Åsa.
04. Bor tillsammans med: Mamma, Pappa & syster
05. Husdjur: 1 grym hund ! 
06. Färg på ditt hus: haha , fick faktist springa ut och kolla för jag hade glömt .. men det har tydligen blivit vit!

07. När är du född: 1996

08. Klass:  9L
09. Vilket år tar du studenten: Mååååste ja räkna ut det ? neee det behöver du inte.. bra

10. Något jobb: näääääääääääääääää
11. När gick du upp i morse: 11.42
12. När ska du sova: tidigt egentligen nu för jag är sjuk . 
13. Duschat idag: nopp .. usch på mej 
14. Kramat någon idag: neeeeeeee, eller jjo min hund .

15. Pussat någon idag: Nej ..... får inte pussas när jag är sjuk.
16. Vad har du ätit idag: två mackor och is glass :D
17. Dagens klädsel: pyjamas..
18. Dagens smink: inget smink på mej idag .. men brukar vara .. mascara.

19. Dagens sötnos: vovven !!

20. Dagens roligaste: när jag snackade med robban samtidigt som jag kollade på cops .. och så ringde det på dörren .. så jag pausa samtalet .. och så kollade jag på tv och så ringde dem på ett hus där... och så tänkte jag  .. HAHA tänk om det är cops som knackar på nu och jag är helt sjuk och ful.. och jag med min natthumor började att skratta .... så när jag öppnade dörren så  kunde jag inte sluta skratta ..! 
så en försäljare ståd där och typ kollade ppå mej hur konstigt som helst ... men jag ståd och forsatte och skratta... HAHAHA sen sa jag lite kvavt .. mina pöron är inte hemma ,, hejdå..

 

21. Har du många vänner: haha , ja ganska många är det vell!

22. Hur många har du kysst: vem ränkar ;s 
23. Vem kramade du senast: min hund!! och min mammi!

24. Vem saknar du: hela gänget på landet , och kompisar från skolan som jag inte sett på as länge !

25. Hur många har varit otrogna mot dig: en...
27. Har du pojk-/flickvän: Nej!
28. Vem pratade du med i telefon senast: osäker ... för 3 ringde typ samtidigt.. och har osäker vem jag svara först och vem jag la på först .. 
det var . fille, pappa eller robban 
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Andrea -tack hjärtat<3 ringer dej sen!


FAVORIT:

31. Film: the notebook tror jag !

32. Låt:  Dave Barnes – Little Lies

33. Mat: kyckling med grillkrydda och ris!

34. Dryck: fanta eller cola
35. Färg: blå

36. Tv-serie: vänner

37. Stad: göteborg
38. Land: vet inte ,, sverige? :) 
39. Ämne i skolan: rast , svenska , bild
40. Tv program: ganska många!


SENASTE:
41. Personen du tänkte på: ingen...

42. Personen du pussade: jonas... ;s... tror jag

43. Gången du spydde: våras..

44. Gången du grät: Idag !!

45. Pizzan du åt: våras!

46. Gången du var i Göteborg: Nu

47. Gången du var i Stockholm: oj, hösten 2009
48. Gången du duschade: tisdags!
49. Gången du sov: inatt
50. Personen som såg dig gråta: min syster !

51. Svart eller vitt: vit
52. Hund eller katt: Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa: båda

54. Tvspel eller datorspel: dator
55. Singel eller upptagen: Singel
56. Pussas eller kramas: kramas
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: inget :P
58. Ragga eller bli uppraggad: Bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel: paradise hotel
60. Har du svart hår eller blondt: blondt tror jag

61. Har du blåa ögon eller bruna: gråa!

62. Choklad eller lakrits: CHOKLAD

63. Göteborg eller Stockholm: Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt 
65. Coca cola eller fanta: Fanta
66. Pizza eller kebab: Pizza
67. Randigt eller prickigt: Randigt
68. Älska eller älskas: bådaaa
69. Leva eller dö: leva!!! daaaaah

 

ANTAL:
70. Personer du älskar: många, familjen, vänner m.m

71. Personer du hatar: finns väl någon kanske
72. Pojk-/flickvänner du haft: 2 seriösa.. och några mer jag har varit på g med ... tror ja!!
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: oj, vet inte!!

74. Glassar du ätit på en dag: det e nog många ;D
75. Nämn en festival du vill på nästa år: vette !

76. Gånger du haft minnesluckor: ..,.,.,.,. minns inte ;) 
77. Gånger du varit hög: ingen

78. Personer du saknar just nu: ganska många
79. Gånger ditt hjärta brustit: Måååååååånga gånger!

 

VEM:
80. Vill du kyssa nu: en kille ! 
81. Träffade du senast: jonas och philip!

82. Sjöng du senast för: oj, .. har ingen anning . satt på matten i måndags och råka sjönga högt! 
83. Hade du senast en facebook-konversation med: Elsa hansson!
84. Spelade du tvspel med senast: vet inte!
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: vte inte
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: haha vet inte

87. Förtjänar att dö: ?

88. Är söt: min pappa
89. Vill du sova jämte inatt: Vette !

 

VAD:
90. Gör dig glad: goa människor, komplimanger , presenter , söta sms  och SÅÅÅ MKT MER!!

91. Gör dig ledsen: när man blir besviken , människor som iggar en !

92. Vill du helst göra nu: bli frisk!
93. Önskar du att du slapp göra: börja skolan ;P

94. Vill du ha nu: en isglass till!

95. Önskar du dig i födelsedagspresent: kläder !

96. Längtar du till: att få komma iväg till usa

97. Tycker du om dina betyg: nja
98. Ångrar du i ditt liv: inget vad ja kan komma på nu 
99. Är det bästa som hänt dig: mycket :)

100. Hur mycket är klockan: 17.24!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0