you the reason i come home!

Nu är det såhär.. denna låten är bara för fin! 
hur gammal den änn är och hur många gånger jag har laddat upp den så räcker det inte! 
den suddar ut alla dystra miner på ens fejs.. så fin! 
men den får en att gråta ut om man behöver det ! 
den är en riktig tänkar framkallare..!
men jag har hört att om man lyssnar på en låt som handlar om tex som denna låten
"you the reason i come home" då ifall man börjar tänka på en kille som man önskar
komma hem för en och hålla om en så man känner sig trygg... det betyder att man har en chrusch ..
ska man säga wtf??
random shit vad jag kan skriva ändåååå! 
hahaha
men om ni som jag är lite depp för detta vädret och pallar inte att sätta på en munter låt .. eller kan bli glad över någon låtar ... varför inte strö på med lite deppisar ! 
checka in på mmin deppis lista på spottyyyy!
saras deppisar
nu ska jag ine trötta ut er med massa text! 
så nu slaggar ja i min varma säng! 
love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0