kungsbacka = shöpping!

kom nyss hem från shopping i kungsbacka där jag träffade den saknade alma som var på västkusten tills på söndag! 
Iallafall har jag hittat allt jag ska ha till konfan! 
klädning √
skor √√
och tillbehör √
och en sak till! 
jag har hittat världens bästa sida! 
den är så att man kan kolla på grattis film när man vill och det finns inga negativa saker med den ! 
det finns över hundra filmer! 
Skit nya,,
tex sånna som går på bio nu här i sverige finns på den hemsidan! 
men det finns en regel är att man får inte dela  med den på internet! 
men om ni är sugna på att veta vilkeb sida det är så är det bara att slå en pling eller chatta med mig på skype! 
pusspuss
sneak peak på hur kläningen ser ut! ;-)

Kommentarer
Postat av: Camilla<3 Kines

är det den från zara? :) <3

2011-04-21 @ 18:36:51
URL: http://caamillaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0