10 sanningar!

1. Jag har spelat wow och varit nörd i det! :s
2. Jag är en beronde av fb! ibland kan jag få panik när jag inte ha varit inne på en dag !
3.  jag har bara varit ihop en gång! (inget fel på det)
4. Jag kan få ångest på vad jag ska göra av mitt liv!
5. Jag gillar justin bieber,, :o där kom de! hatar dem som säger att dem hatar honom, för lyssna inte bara på honom och låt dem som gillar honom gilla honom! plus att han är grymt söt!
6. är egentligen för snäll för att dissa dåliga saker! (fast har börjat göra det)
7. Faller för killar med själförtrode,humor och bra klädstill!!
8. ÄLSKAR KOMPLIMANGER!
9. jag ser vilka som är fejka vänner och vilka som håller på att dissa en !
10.  Jag vill ha snygg bil när jag blir stor.. jag älskar verkligen bilar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0